Математика

«...математика — це насамперед думка, допитлива, що бажає все знати, про все мати уявлення. Математика вчить мислити й разом з тим вселяє віру в без­межні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер»
В. О. Сухомлинський







Математика (Листопад) 2 клас






                                            Множення



            17. 12. 24. Діагностувальна робота №4

1. Розв'яжи задачу
На ковзанці каталося 29 дітей. Додому пішли  6 хлопчиків і 5 дівчаток.  Скільки дітей залишилося на ковзанці?

2. Обчисли.
24 + 16 =                            40 + 18+2=                    
64 + 3 =                              66- ( 23+7) =                    
27 – 9 =                              78- (19+22) =
78 - 5 =                               74-( 15-6)=

3. Порівняй
59 ... 55 +5                            50-1... 20+29
65 -7 ... 34                             31+11... 41+11

4.  Накресли два відрізки :  
один відрізок завдовжки 6 см, а другий - на 5см довший.

               03. 12. 24. Діагностувальна робота №3

1. Розв'яжи задачу

У саду росло 23 груші й 7 яблунь. Посадили ще 5 дерев. Скільки всього дерев  стало в саду?

2. Обчисли.
13+7                                    30-9+5
42+18                                  14+42-36
59-10                                   38-( 20-5)
73-13                                   15+ (60- 6)

3. Порівняй
50 ... 55 - 5                              60-1... 60 +1
65 -10 ... 10                             31+10... 41-10

4.  Накресли два відрізки :  
один відрізок завдовжки 8см, а другий - на 3см коротший.


             19.11.24 Діагностувальна робота №2


1. Розв'яжи задачу

Бабуся спекла 16 булочок. Сашко з’їв 6 булочок, а Тетянка – 3 булочки. Скільки булочок залишилось? 


2. Обчисли.
13-5                                    17- 4 - 5
7+7                                      9 + 4 - 8
11-6                                     11 - 5 + 6
10+8                                    5+ 6 - 9

3. Порівняй
13 ... 19 - 4                              14+5... 20 +1
25 -10 ... 15                             6+8... 7 +9

4.  Накресли два відрізки :  
один відрізок завдовжки 7см, а другий - на 4см довший


                          

16.09.2024Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. (№ 63-70)

Математика 2 клас Ур 9 Лічба десятками. Обчис­лення довжини ламаної. Визначення часу за годинником

17.09.2024. Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79).
18.09.2024. Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87)
19.09.2024. Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння.
(№ 88-94)









Тема. Письмове додавання  і віднімання 
трицифрових чисел без переходу через розряд


 Тема. Ділення числа на добуток


Тема. Ділення круглих чисел виду 800: 200

Тема. Множення суми на число. 


Тема. 
Множення двоцифрового числа 
           на одноцифрове виду  15 • 3
                          
Тема. Множення числа на суму
1. Відео. Множення числа на суму