3. 21.02.2025 - 24.02.2025. Проект «Ой, весела в нас зима!» с. 854. 09.05. 2025. Проект. «Допомогти природі може кожний» с.108
28.04.2025 - 05.05.2025. Мешканці водойм. Риби. Що допомагає рибам плавати. Такі різні риби. (Підручник с.106- 107; зошит с.46, 47)
21.04.2025 - 25.04.2025. Птахи принесли на крилах весну. Спостереження за птахами. Чому люди вшановують птахів пам’ятниками? (Підручник с.104- 105; зошит с.45)
14.04.2025 - 18.04.2025. Малим комахам усе під силу. Спостереження за комахами. Як живуть мурашки. Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи. Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники?(Підручник с.101- 103; зошит с.44)
04.04.2025 - 11.04.2025. Свійські тварини. Домашні улюбленці. Піклуюся про тварин. (Підручник с.99-100; зошит с.43)
21.03.2025 - 02.04.2025. Тварини навесні. Особливості життя тварин навесні. Дикі тварини. Казка. Лисиця та їжак.(Підручник с.96- 98; зошит с.42)
Звірі навесні. Природознавство другий клас. Розвиваюче відео для дітей
14.03.2025 - 17.03.2025. Рослини потрібні людям. Як людина використовує рослини. Праця звеличує людину. (Підручник с.93- 95; зошит с.40, 41
Рослини, які люди висівають, висаджують, за якими
доглядають, називають культурними.
Соняшник, кукурудзу, огірок, буряк люди вирощують у полі чи на городі. Смородину, сливу — у саду.
Рослини, які людина не висіває, не висаджує, за якими не
доглядає, називають дикорослими
Дуб, ліщина, підсніжник ростуть у лісі. Кульбаба, ромашка,
деревій, грицики — на луці.
10.03.2025 - 12.03.2025. Ранньоквітучі рослини. Розвиток рослин навесні.
Збереження ранньоквітучих рослин. (Підручник с.91- 92; зошит с.38, 39)
28.02.2025 - 05.03.2025. Настала радісна пора, бо
прийшла до нас весна!Спостереження за явищами природи. Заклички весни. Веснянки та гаївки
( Підручник с.88- 90; зошит с.36, 37)
1.Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна. Ознаки весни.
2. Опис місяців весни БЕРЕЗЕНЬ КВІТЕНЬ ТРАВЕНЬ Презентація
3. Погода навесні: Відлига, повінь, льодохід - Природознавство - 2 клас
4. ОЗНАКИ ВЕСНИ дидактична гра ДОЛОНІ
5. Заклички весни Веснянки та гаївки
6. Вийди-вийди, сонечко
7. Благослови, мати, весну закликати
Дослідження " Весняна гілка"
Ружанський Данило

Остап'юк Камілла
Дослідження " Висаджування рослини"
Цвєтова Емілія
24.02.25. Сторінка моїх досягнень. Ой весела в нас зима
Зимові місяці. Зима
Чому зимові місяці мають такі назви? | Вчимо місяці зими!
14.02.2025 - 19.02.2025. Кімнатні рослини . Догляд за кімнатними рослинами. Казка. Кактус і Плющ. Особливість кімнатних
рослин.
( Підручник с.83- 84; зошит с.34, 35)
Казка "Кактус та Плющ"
1. Хто автор казки "Кактус та Плющ"?
а) учень
б) вчитель
2. Куди потрапив чарівник?
а) до оселі дівчинки Іринки
б) до оселі дівчинки Іванки
3. Хто розмовляв в оселі дівчинки?а) кімнатні квітиб) діти
4. Про що мріяв Кактус?Вибери правильні відповідіа) Про спекуб) Про рідний крайв) Про волюг) Про холод
5. Як було Плющу у дівчинки?а) затишноб) холодно
6. Яка мрія у Плюща?а) Щоб завжди так було і Іванка про нього не забувалаб) Щоб завжди так було і Іванка про нього забувала
7. Що є у кожної кімнатної квітки?
а) свій куточок
б) своя мрія
а) свій куточок
б) своя мрія
Орган рослини | Його значення: що він робить? |
Корінь | утримує рослину у ґрунті, всмоктує з ґрунту воду з поживними речовинами |
Стебло | переганяє воду від коренів до інших органів |
Листок | використовує сонячну енергію для утворення поживних речовин з води та вуглекислого газу, виділяє кисень у повітря |
Квітка | утворює плід з насінням |
Плід | з нього виростає нова рослина |
1. Корінь - - переганяє воду від коренів до інших органів. 2. Листки - -утворює плід з насінням.3. Квітка - -утримує рослину у ґрунті, всмоктує з ґрунту. воду з поживними речовинами.4. Плід - -виділяє кисень у повітря.з насінням 5. Стебло - -з нього виростає нова рослина.
05.02.2025 - 12.02.2025. Земля — наша годувальниця. Ґрунт. Знайомство з поняттям. Проводимо дослідження. Ґрунт. Оповідання. Чудова комора.
Учуся не смітити. ( Підручник с.80- 82; зошит с.33)
Учуся не смітити. ( Підручник с.80- 82; зошит с.33)
1.Я досліджую світ 2 клас. ҐРУНТ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ.ДОСЛІДЖУЄМО ВЛАСТИВОСТІ ҐРУНТУ
2. Ґрунт. Відео для дітей. Природознавство перший клас.
3. Ґрунт, його властивості та значення (Я досліджую світ 2 клас
4. Сортування СМІТТЯ. Бережи ПРИРОДУ. НЕ СМІТИ.
5. Гра "Сортуємо сміття"
24.01.2025 - 03. 02.2025. Гірські породи. Дослідження « Гірські породи»
Гірські породи потрібні людям. Казка про глину
Ощадливе використання
гірських порід. ( Підручник с.75- 79; зошит с.32)
17.01.2025 - 22.01.2025. Яри та балки. Дослідження « Земна поверхня». На санчатах без
ушкоджень. ( Підручник с.73, 74; зошит с.31)
13.01.2025 - 15.01.2025. Рівнини та гори рідного
краю. Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї. ( Підручник с.71, 72; зошит с.30)
Новорічні та Різдвяні свята
Новорічні та Різдвяні свята
09.12.2024 - 23.12.2024. Новорічні
та різдвяні свята.
Дружимо
з казкою «Різдво ялинки (за І. Мацко)
Мої
безпечні канікули
Зима прийшла – хуртовини принесла
25.11.2024 - 29.11.2024. Зима прийшла – хуртовини
принесла.
Казка про зиму
Практична робота «Сніг і лід - це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу»
1. Ознаки зими. Зима прийшла хуртовини принесла
2. Зима. Ознаки зими. Природознавство другий клас.
3. ЯДС 2 клас Урок 28 Кольорові сторінки природи: Зима Бібік
4. Казка про зиму. Аудіоказка на ніч. - ЗИМА - ЧАРІВНИЦЯ
5. ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ СНІГ І ЛІД. ДОСЛІДЖУЄМО ВЛАСТИВОСТІ СНІГУ ТА ЛЬОДУ (ЯДС)
Водойми рідного краю
Зима прийшла – хуртовини принесла
25.11.2024 - 29.11.2024. Зима прийшла – хуртовини
принесла.
Казка про зиму
Практична робота «Сніг і лід - це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу»
1. Ознаки зими. Зима прийшла хуртовини принесла
2. Зима. Ознаки зими. Природознавство другий клас.
3. ЯДС 2 клас Урок 28 Кольорові сторінки природи: Зима Бібік
4. Казка про зиму. Аудіоказка на ніч. - ЗИМА - ЧАРІВНИЦЯ
5. ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ СНІГ І ЛІД. ДОСЛІДЖУЄМО ВЛАСТИВОСТІ СНІГУ ТА ЛЬОДУ (ЯДС)
Водойми рідного краю
Вода та її властивості
1. У
скількох станах може перебувати вода на нашій планеті?
а)
двох
б) трьох
в) п’яти
2. Речовини, які розчиняються у воді, називаються:
а) нерозчинними у воді речовинам
б) розчинними у воді речовинами
3.Розчинними у воді є речовини:
а)олія б)цукор в)крейда
4. Підкресліть властивості
води-рідини.
Безбарвна, має форму, текуча, має запах,
прозора.
5. Які речовини
не розчиняються у воді? Підкресліть.
Крейда, сіль, глина,
олія, пісок, цукор.
6. З’єднай
стрілками:
Дощ газоподібний
стан Сніг рідкий
стан Пара твердий
стан7. Запиши правила безпечної
поведінки біля водойми взимку.
08.11.2024 - 13.11.2024. Вода та її властивості. Використовую воду ощадливо. Фільтрування води. Стан води
1. ЯДС 2 клас урок 17 Досліджуємо властивості води
2. ЯДС 2 клас Урок 54 Вода автор Бібік
3. Вода як розчинник Використовуємо воду ощадливо
4. Презентація з ЯДС. Фільтрування води Стан води
5. Асоціативний кущ Властивості води
6. Нумо досліджувати!!! Які природні тіла потонуть у воді, а які - ні
04.11.2024 - 06.11.2024. Термометр. Вимірювання температури повітря. Термометр. Різновиди
термометрівВимірювання температури
повітря. Досліди (с.49-50)
Пізнаю свій рідний
25.10.24. Повітря сприяє зміцненню здоров’я
1. Повітря, його властивості та значення - Природознавство
23.10.24. Діагностувальна робота
21.10.24. Енергія вітру
18.10.24. Повітря та його властивості16.10.24. Календар. День
народження у календарі
🎁 КАЗКА ПРО ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ НА УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ 🎁 / Автор: Лиз Бикестаф
ЯДС 2 клас урок 13 ОБЕРТАННЯ ЗЕМЛІ НАВКОЛО СОНЦЯ. ПОРИ РОКУ Жаркова
07.10.24. Моя країна — Україна. Україна на глобусі та карті. Подорож Україною
11.10.24. Дослідження «Зміна дня і ночі». Розпорядок дня
Чому відбувається зміна дня і ночі - навчальне відео для дітей
Я досліджую світ. День школяра. Як правильнойого спланувати? Рекомендований режим дня школяра. 1клас
09.10.24. Чому буває день і ніч. Доба
ЯДС 2 клас урок 9 Чому буває день і ніч? автор підручника Бібік
04.10.24. Пізнаю свій рідний край. Видатні люди мого краю
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій кожен гарний має?
Станьмо разом в дружне коло!
Привітай нас, рідна школо!
Добрий день!
КАЗКА ПРО ОСІНЬ
Жила-була на світі Осінь. У неї були сини — Вересень, Жовтень, Листопад.
Вони жили та господарювали окремо. Вирішила мати - Осінь відвідати кожного з них, побачити, як вони поживають.
Спочатку зазирнула в господарство старшого сина Вересня. Там вона побачила свого сина — лагідного, веселого, багатого, щедрого.
Задоволена матуся вирушила далі в гості до середнього сина. Жовтень зустрів її різнобарвністю кольорів, золоті килими постелив матері під ноги. Але йому ніколи було й поговорити зі старенькою, весь час малює син, усе в роботі.
Помандрувала Осінь у гості до Листопада, найменшого сина. А він струшує сердито листя з дерев, лякає пташок. Засмутилася матуся, повернулася додому стомлена й заснула міцним сном на цілий рік..
-Які осінні місяці ви знаєте ? ( вересень, жовтень, листопад )
-Чим осінь відрізняється від інших пір року ? (День стає коротшим, а ніч довша. Сонце гріє менше. Часто ідуть дощі )
- Гра "Так - ні"
1.Жовтіє листя (так)
2.Збираємо гриби (так)
3.Збираємо груші та яблука(так)
4. Часто йдуть дощі(так)
5. Одягаємо шубки (ні)
6.З дерев опадає листя (так)
7. Можна купатися у річці (ні)
8.Збираємо ожинку (ні)
Загадки про осінні місяці
• У південний край землі
Відлітають журавлі,
Знов лункий шкільний дзвінок
Нас покликав на урок.
Як цей місяць звати?
Прошу відгадати.
• Кличуть нас ліси, поля, сади
Дозбирати осені плоди.
Із дерев спадає листя жовте,
То землею ходить місяць…
• Крапле з неба, дахів, стріх.
Дощ холодний, перший сніг.
Почорнів без листя сад.
Що за місяць?
Узагальнення і систематизація знань. Осіння мандрівка
1. Який орган чуття людина використовує, щоб відчути смак яблука? а)
ніс; б) язик в) очі.
2. До неживої природи належать …
а) Вода, місяць; гори б) тварини; в) Людина, Сонце, місяць,
3. Яка зараз пора року? а) осінь; б) зима; в) літо.
4.Розподіли
назви рослин за групами: сосна, ромашка, слива, малина, конвалія,
бузок.
Дерева |
Кущі |
Трав’янисті
рослини |
|
|
|
|
|
|
5. Запиши назви осінніх місяців по порядку.
6 . Пронумеруй частини рослини.
7. Запиши два речення про осінь.