Я досліджую світ


Проєкти

3. 21.02.2025 - 24.02.2025. Проект «Ой, весела в нас зима!» с. 85
4. 09.05. 2025. Проект. «Допомогти природі може кожний» с.108
 


ІІ СЕМЕСТР

28.04.2025 - 05.05.2025. Мешканці водойм. Риби. Що допомагає рибам плавати. Такі різні риби. (Підручник с.106- 107; зошит с.46, 47)

21.04.2025 - 25.04.2025. Птахи принесли на крилах весну. Спостереження за птахами. Чому люди вшановують птахів пам’ятниками? (Підручник с.104- 105; зошит с.45)

14.04.2025 - 18.04.2025Малим комахам усе під силу. Спостереження за комахами. Як живуть мурашки. Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природиЧи потрібно охороняти мурашок і мурашники?(Підручник с.101- 103; зошит с.44)

04.04.2025 - 11.04.2025. Свійські тварини. Домашні улюбленці. Піклуюся про тварин. (Підручник с.99-100; зошит с.43)

21.03.2025 - 02.04.2025. Тварини навесні. Особливості життя тварин навесні. Дикі тварини. Казка. Лисиця та їжак.(Підручник с.96- 98; зошит с.42)

Звірі навесні. Природознавство другий клас. Розвиваюче відео для дітей




14.03.2025 - 17.03.2025. Рослини потрібні людям. Як людина використовує рослини. Праця звеличує людину. (Підручник с.93- 95; зошит с.40, 41

Рослини, які люди висівають, висаджують, за якими доглядають, називають культурними.
Соняшник, кукурудзу, огірок, буряк люди вирощують у полі чи на городі. Смородину, сливу — у саду.
Рослини, які людина не висіває, не висаджує, за якими не доглядає, називають дикорослими
Дуб, ліщина, підсніжник ростуть у лісі. Кульбаба, ромашка, деревій, грицики — на луці.

10.03.2025 - 12.03.2025Ранньоквітучі рослини. Розвиток рослин навесні.
Збереження ранньоквітучих рослин. (Підручник с.91- 92; зошит с.38, 39)

28.02.2025 - 05.03.2025Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна!Спостереження за явищами природи. Заклички весни. Веснянки та гаївки
( Підручник с.88- 90; зошит с.36, 37)

1.Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна. Ознаки весни.
2. Опис місяців весни БЕРЕЗЕНЬ КВІТЕНЬ ТРАВЕНЬ Презентація
3. Погода навесні: Відлига, повінь, льодохід - Природознавство - 2 клас
4. ОЗНАКИ ВЕСНИ дидактична гра ДОЛОНІ
5. Заклички весни Веснянки та гаївки
6. Вийди-вийди, сонечко
7. Благослови, мати, весну закликати

Дослідження " Весняна гілка"

Ружанський Данило




Остап'юк Камілла



Дослідження  " Висаджування рослини"

 Цвєтова Емілія









24.02.25. Сторінка моїх досягнень. Ой весела в нас зима

Зимові місяці. Зима
Чому зимові місяці мають такі назви? | Вчимо місяці зими!





14.02.2025 - 19.02.2025Кімнатні рослини  . Догляд за кімнатними рослинами.  Казка. Кактус і Плющ.  Особливість кімнатних рослин.
  ( Підручник с.83- 84; зошит с.34, 35)


Казка "Кактус та Плющ"
1. Хто автор казки "Кактус та Плющ"?
а) учень   
б) вчитель
2. Куди потрапив чарівник?
а) до оселі дівчинки Іринки
б) до оселі дівчинки Іванки

3. Хто розмовляв в оселі дівчинки?
а) кімнатні квіти
б) діти

4. Про що мріяв Кактус?
Вибери правильні відповіді
а)  Про спеку
б) Про рідний край
в) Про волю
г) Про холод

 5. Як було Плющу у дівчинки?
а) затишно
б) холодно

6. Яка мрія у Плюща?
а) Щоб завжди так було і Іванка про нього не забувала
б) Щоб завжди так було і Іванка про нього забувала

7. Що є у  кожної кімнатної квітки?
а) свій куточок
б) своя мрія

 Пронумеруй частини рослини.


Орган рослини

Його значення: що він робить?

Корінь

утримує рослину у ґрунті, всмоктує  з ґрунту воду з поживними речовинами

Стебло

переганяє воду від коренів до інших органів

Листок

використовує сонячну енергію для  утворення поживних речовин з води та вуглекислого газу,  виділяє кисень  у повітря

Квітка

утворює плід з насінням

Плід

з нього виростає нова рослина



З'єднай назви частин рослини та їх призначення




1. Корінь    -           - переганяє воду від коренів до інших органів.                    
2. Листки  -            -утворює плід з насінням.
3. Квітка     -          -утримує рослину у ґрунті, всмоктує  з ґрунту.
                                  воду з поживними речовинами.
4. Плід      -             -виділяє кисень  у повітря.
з насінням              
5. Стебло    -           -з нього виростає нова рослина.

05.02.2025 - 12.02.2025Земля — наша годувальниця.  Ґрунт. Знайомство з поняттям.   Проводимо дослідженняҐрунт. Оповідання. Чудова комора.
Учуся не смітити.  ( Підручник с.80- 82; зошит с.33)

1.Я досліджую світ 2 клас. ҐРУНТ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ.ДОСЛІДЖУЄМО ВЛАСТИВОСТІ ҐРУНТУ
2. Ґрунт. Відео для дітей. Природознавство перший клас.
3. Ґрунт, його властивості та значення (Я досліджую світ 2 клас
4. Сортування СМІТТЯ. Бережи ПРИРОДУ. НЕ СМІТИ.
5. Гра "Сортуємо сміття"





24.01.2025 - 03. 02.2025. Гірські породи.  Дослідження « Гірські породи»
Гірські породи потрібні людям. Казка про глину
Ощадливе використання гірських порід. ( Підручник с.75- 79; зошит с.32)



17.01.2025 - 22.01.2025. Яри та балкиДослідження « Земна поверхня». На санчатах без ушкоджень.  ( Підручник с.73, 74; зошит с.31)

13.01.2025 - 15.01.2025. Рівнини та гори рідного краю. Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї. ( Підручник с.71, 72; зошит с.30)



Новорічні та Різдвяні свята

09.12.2024 - 23.12.2024. Новорічні та різдвяні свята.
                 Дружимо з казкою «Різдво ялинки (за І. Мацко)
                         Мої безпечні канікули




Зима прийшла – хуртовини принесла

25.11.2024 - 29.11.2024.    Зима прийшла – хуртовини принесла.
                                    Казка про зиму
Практична робота «Сніг і лід - це вода. Порівняння властивостей льоду та  снігу»

 1. Ознаки зими. Зима прийшла хуртовини принесла
2. Зима. Ознаки зими. Природознавство другий клас.
3. ЯДС 2 клас Урок 28 Кольорові сторінки природи: Зима Бібік
4. Казка про зиму. Аудіоказка на ніч. - ЗИМА - ЧАРІВНИЦЯ
5. ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ СНІГ І ЛІД. ДОСЛІДЖУЄМО ВЛАСТИВОСТІ СНІГУ ТА ЛЬОДУ (ЯДС)






0212.2024.
Тварини узимку. Особливості життя тварин узимку

                                   Водойми рідного краю



Вода та її властивості

1.     У скількох станах може перебувати вода на нашій планеті?
а) двох                               б) трьох                          в) п’яти

2. Речовини, які розчиняються у воді, називаються:

    а) нерозчинними у воді речовинам

 б) розчинними у воді речовинами

3.Розчинними у воді є речовини:
              а)олія        б)цукор     в)крейда
4. Підкресліть властивості води-рідини.


        Безбарвна, має форму, текуча, має запах, прозора.


5. Які речовини не розчиняються у воді? Підкресліть.
  Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор.                                                         
6.     З’єднай стрілками:               

Дощ                           газоподібний стан
                                                              Сніг                             рідкий стан
                                                              Пара                           твердий стан
7.
Запиши правила безпечної поведінки біля водойми взимку.



08.11.2024 - 13.11.2024. Вода та її властивості. Використовую воду ощадливо. Фільтрування води. Стан води

1. ЯДС 2 клас урок 17 Досліджуємо властивості води
2. ЯДС 2 клас Урок 54 Вода автор Бібік
3. Вода як розчинник Використовуємо воду ощадливо
4. Презентація з ЯДС. Фільтрування води Стан води
5. Асоціативний кущ Властивості води

6. Нумо досліджувати!!! Які природні тіла потонуть у воді, а які - ні






04.11.2024 - 06.11.2024. Термометр. Вимірювання температури повітря.
 Термометр. Різновиди термометрів
Вимірювання температури повітря.  Досліди (с.49-50)







           Пізнаю свій рідний 

25.10.24. Повітря сприяє зміцненню здоров’я
1. Повітря, його властивості та значення - Природознавство

23.10.24. Діагностувальна  робота 


21.10.24. Енергія вітру

18.10.24. Повітря та його властивості
16.10.24. Календар. День народження у календарі

Казка про день народження

                 Ви сьогодні вже проснулись?

                 Мамі зранку посміхнулись?

                 Клас наш радо вас вітає!

                 Настрій кожен гарний має?

                 Станьмо разом в дружне коло!

                 Привітай нас, рідна школо!

                 Добрий день!

КАЗКА ПРО ОСІНЬ

Жила-була на світі Осінь.  У неї були сини — Вересень, Жовтень, Листопад.

Вони жили та господарювали окремо.  Вирішила мати - Осінь відвідати кожного з них, побачити, як вони поживають.

Спочатку  зазирнула  в  господарство  старшого  сина  Вересня.  Там  вона побачила свого сина — лагідного, веселого, багатого, щедрого.

Задоволена  матуся  вирушила  далі  в  гості  до  середнього  сина.  Жовтень зустрів  її  різнобарвністю  кольорів,  золоті  килими  постелив  матері  під  ноги. Але  йому  ніколи  було  й  поговорити  зі  старенькою,  весь  час  малює  син,  усе в роботі.

Помандрувала Осінь у гості до Листопада, найменшого сина. А він струшує сердито листя з дерев, лякає пташок. Засмутилася матуся, повернулася додому стомлена й заснула міцним сном на цілий рік..

-Які осінні місяці ви знаєте ? ( вересень, жовтень, листопад )
-Чим осінь відрізняється від інших пір року ? (День стає коротшим, а ніч довша. Сонце гріє менше. Часто ідуть дощі )


  1. Гра "Так - ні"

1.Жовтіє листя (так)
2.Збираємо гриби (так)
3.Збираємо груші та яблука(так)
4. Часто йдуть дощі(так)
5. Одягаємо шубки (ні)
6.З дерев опадає листя (так)
7. Можна купатися у річці (ні)
8.Збираємо ожинку (ні)


Загадки про осінні місяці

• У південний край землі
Відлітають журавлі,
Знов лункий шкільний дзвінок
Нас покликав на урок.
Як цей місяць звати?
Прошу відгадати. 


• Кличуть нас ліси, поля, сади
Дозбирати осені плоди.
Із дерев спадає листя жовте,
То землею ходить місяць… 


• Крапле з неба, дахів, стріх.
Дощ холодний, перший сніг.
Почорнів без листя сад.
Що за місяць?

Пісня. Диво-осінь


Узагальнення і систематизація знань. Осіння мандрівка

1. Який орган чуття людина використовує, щоб відчути смак яблука?
     а) ніс;                     б) язик                          в) очі.

2. До неживої природи належать …

а) Вода, місяць; гори      б) тварини;       в) Людина, Сонце, місяць, 

3. Яка зараз пора року?       а) осінь;   б) зима; в) літо.

4.Розподіли назви  рослин за групами:  сосна, ромашка, слива, малина, конвалія, бузок.

Дерева

Кущі

Трав’янисті рослини

 

 

 

 

 

 

5Запиши назви осінніх місяців по порядку.

 

6 . Пронумеруй частини рослини.



7. Запиши два речення про осінь.

1. Пори року для дітей. Вчимо місяці.

27.09.24. Перелітні та зимуючі птахи. Хто де живе

1. Я досліджую світ 2 клас НУШ "Перелітні та зимуючі птахи Хто де живе.




25.09. 2024. Спостереження за поведінкою тварин.

1. Я досліджую світ 2 клас НУШ"Спостереження за поведінкою тварин."
2.Віртуальна школа. Як тварини готуються до зими. Природознавство 2 клас

20.09. 2024. Осінь — щедра господиня. Дикорослі та культурні рослини

Я досліджую світ 2 клас НУШ "Осінь - щедра господиня. Дикорослі та культурні рослини

18.09. 2024. Зміни в природі. Куди ховається сонечко?

Я досліджую світ 2 клас НУШ "Зміни в природі. Куди ховається сонечко?"

13.09. 2024. Вплив сонця на сезонні явища в природі


09.09. 2024. Природа та рукотворний світ. Нежива та жива природа

1. Я досліджую світ Рукотворні матеріали та їхні властивості ЯДС 2 клас





Я досліджую світ (Бібік) 1 клас


Україна- моя Батьківщина

Зміна дня і ночі



01.04.2024. У ТЕАТРІ ТА КІНОТЕАТРІ

02.02.2024. Тема. Я та інші 
1. Я ТА ІНШІ автор підручника Бібік
31.01.2024. Тема. Людина — от що найцікавіше у світі
1. ЛЮДИНА — ОТ ЩО НАЙЦІКАВІШЕ У СВІТІ Бібік
29.01.2024. Тема.Праця людей узимку.
1. ПРАЦЯ ЛЮДЕЙ УЗИМКУ автор Бібік

26.01.2024. Тема.Сторінка дослідника. Властивості льоду
1. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід?
24.01.2024. Тема. Сторінка дослідника. Розглядаю сніжинку. Виготовлення сніжинки-витинанки 
1. Сторінка дослідника. Про що розкаже лупа? Виготовлення сніжинки-витинанки


24.11.2023. Тема.Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?
1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас с.56,57
2.ЯДС 1 кл Урок 37 ВОДА, ЯКОЮ ВОНА БУВАЄ? ЗВІДКИ ХМАРКА ВОДУ НАБИРАЄ?

22.11.2023. Тема. Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода
1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас с.54,55
2.ЯДС 1 клас Урок 36 Повітря. Як це працює? автор Бібік

17.11.2023. Тема. У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось
1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас с.50,51
2.У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось

15.11.2023. Тема.Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?
1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас с.48,49
2.ЯДС Урок 33 ЧИМ Я ПІЗНАЮ СВІТ? ДЛЯ ЧОГО НАМ ЗУБИ?

13.11.2023. Тема.Чим я пізнаю світ? Запахи
1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас  с. 47
2. ЯДС 1 клас Урок 32ЧИМ Я ПІЗНАЮ СВІТ? ЗАПАХИ.

10.11.2023. Тема. Чим я пізнаю світ? Смаки.
1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас  с. 46
2. ЯДС 1 клас Урок 31 ЧИМ Я ПІЗНАЮ СВІТ? СМАКИ. Бібік

08.11.2023. Тема. Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?
1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас  с.44,45
2. ЯДС 1 клас Урок 30 ЧИМ Я ПІЗНАЮ СВІТ? У СВІТІ НЕЗВИЧАЙНИХ ЗВУКІВ. ЧИМ Я ЧУЮ?

06.11.2023. Тема. Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?
1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас  с.42, 43
2. ЯДС 1 клас урок 28 ЧИМ Я ПІЗНАЮ СВІТ.ЧИМ Я БАЧУ автор підручника БІБІК 


30.10.2023. Тема. Дбай про свою безпеку

1. Я досліджую світ (Бібік) 1 клас  с.38, 39

01.11.2023. Тема. Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик?

03.11.2023. Тема. Чим я пізнаю світ? Дотики. Хто на долоньках живе?